7 širdžiai naudingi produktai

Geriausias maistas jūsų širdies sveikatai

Medicinos vaizdo įrašas: Sveikatos patarimai: širdies ir kraujagyslių ligos Prieskoniai Jei prieskonius pridedate prie virimo vietoj druskos, pasirinkote tinkamą širdies pasirinkimą.

geriausias maistas jūsų širdies sveikatai

Prieskoniai prideda skonio be blogo poveikio. Pridedant daug ne druskos prieskonių yra skanus būdas sveikai širdžiai.

Širdies ir kraujagyslių sistemos sveikos mitybos pagrindai

Juodosios pupelės Minkštos juodos pupelės yra pilni širdies maistinių medžiagų. Folio, antioksidantų ir magnio pagalba gali padėti sumažinti kraujo spaudimą. Pluoštas gali padėti kontroliuoti cholesterolio kiekį ir cukraus kiekį kraujyje.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių  ligomis. Širdies ligos vis dar yra žudikės. Šiame straipsnyje apibūdinama 16 maisto produktų, kurie, vartojant kaip dietą, gali padėti jūsų širdžiai išlikti sveikai. Šios rekomendacijos yra viena iš daugelio nuomonių, todėl vertinti reikia kritiškai.

Pridėti sriuba ir salotomis įdėkite žemės riešutų. Patarimai: Nuplaukite konservuotas pupeles, kad pašalintumėte druskos perteklių. Raudonasis vynas ir resveratrolis Jei geriate alkoholį, šiek tiek raudonojo vyno gali būti sveikas pasirinkimas širdžiai.

Resveratrolis ir katechinas, du raudonojo vyno antioksidantai, gali apsaugoti arterijų sienas. Nedaug alkoholio taip pat gali padidinti HDL geras cholesterolio kiekis.

5 maisto produktai širdžiai | Sveikata visiems

Patarimai: Per daug alkoholio yra bloga jūsų širdžiai. Moterims vartokite ne daugiau kaip vieną stiklą per dieną, o ne daugiau kaip du stiklus vyrams.

geriausias maistas jūsų širdies sveikatai

Pirmiausia turėtumėte aptarti su gydytoju. Lašiša: Super maistas Lašiša yra geriausias širdies sveikatos maistas, nes geriausias maistas jūsų širdies sveikatai yra daug omega Omega-3 yra sveikas riebalas, kuris gali sumažinti širdies ritmo sutrikimų riziką ir sumažinti kraujospūdį. Omega-3 taip pat gali sumažinti trigliceridų kiekį ir užkirsti kelią uždegimui. JAV širdies asociacija per savaitę rekomenduoja dvi lašišų ar kitų riebių žuvų porcijas.

Patarimai: Kepkite lašišą aliuminio folijoje kartu su prieskoniais ir daržovėmis.

  • Slaugos diagnozės hipertenzija
  • Azoto oksidas papildo širdies sveikatą
  • 20 Maistas Jūsų širdies sveikatai
  • Aterosklerozė Širdies išemija Augalinis aliejus alyvuogių, linų sėmenųdaržovės moliūgaivaisiai avokadasčesnakai, uogos braškės, vyšniosjavų grūdai, jūros gėrybės Miokardinis infarktas Vaisiai avokadas, greipfrutasdaržovės virtos arba keptosžolelės, grūdai, uogos raudonieji serbentaižuvis, riešutai Kraujotakos nepakankamumas Vaisiai avokadas, granataidaržovės pomidorai, brokoliaižolelės, riešutai, česnakai, džiovinti abrikosai ir kiti džiovinti vaisiai Širdies ir kraujagyslių sveikatai nepaprastai svarbu laikytis tinkamos mitybos.
  • Jogurtas Mokslininkų atlikti tyrimai parodė, kad jogurtas gali padėti apsisaugoti nuo periodontito.

Ar likusios lašišos? Padarykite jį į žuvų taco ar salotas. Tunega-3 tunas Pigiau nei lašiša, tunas taip pat turi omega Baltasis tunas baltasis tunas turi daugiau omega-3 nei kitų tunų. Išbandykite kepta tunų kepsnį krapai ir citrina. Taip pat gaukite omega-3 iš šių šaltinių: skumbrės, silkės, upėtakis, sardinės ir ančiuviai.

Patarimai: Pasirinkite sveikas tunas, supakuotas į vandenį, o ne aliejų. Alyvuogių aliejus Ši alyva yra sveiki riebalai, pagaminti iš susmulkintų alyvuogių. Alyvuogių aliejus turi daug antioksidantų, kurie yra sveiki širdžiai. Jis taip pat gali apsaugoti kraujagysles. Kai alyvuogių aliejus naudojamas sočiųjų riebalų, pvz.

Pabandykite jį naudoti salotoms ir daržovėms gaminti, arba su duona. Patarimai: Dėl tinkamiausio skonio, suraskite vieną šalto spaudimo naudoti per 6 mėnesius. Riešutai Mažai riešutų per dieną gali sumažinti cholesterolio kiekį.

Širdies sveikas maistas: geriausias jūsų širdžiai - mityba ir mityba

Šios pupelės taip pat gali apsaugoti širdies arterijas nuo uždegimo. Riešutai yra pilni omega-3, sveikų riebalų, vadinamų mononesočiais riebalais, ir pluoštu.

Jūs galite gauti naudą pakeisdami blogus riebalus, tokius kaip lustai ir sausainiai, su riešutmedžio aliejumi. Patarimas: Naudokite graikinių riešutų aliejų kaip salotų padažą. Migdolai Migdolai atitinka daržoves, žuvį, vištieną ir desertus. Jie turi sterolių, pluoštų ir riebalų, kurie yra geri širdžiai. Valgykite keletą migdolų per dieną.

geriausias maistas jūsų širdies sveikatai

Patarimai: Kepkite migdolus, kad sustiprintumėte skonį. Edamame Jūs galite matyti šią pupelę kaip užkandį japonų restorane. Edamame yra japoniškasis žodis sojos pupelėms. Baltymas gali padėti sumažinti cholesterolio kiekį. Edamame puodelis taip pat turi 8 gramus pluošto, kuris maitina širdį ir atitinka keturias viso kviečių duonos dalis.

Patarimas: Paimkite užšaldytą edamame, užvirinkite, tada patiekite šiltas odoje. Tofu Valgykite tofu ir gausite didelį kiekį vegetariškų baltymų, kurie yra hipertenzija hipertenzija pat gausu mineralinių medžiagų širdies, pluošto ir polinesočiųjų riebalų.

Tofu taip pat gali sugerti prieskonius ar padažus, kuriuos naudojate virimui. Patarimai: Iškirpkite tofu, sezoną, tada kepkite arba kepkite, atsargiai, ne per daug aliejaus.

Pridėkite tofu sriubai baltymų su šiek tiek riebalų. Saldžiosios bulvės Pakeiskite bulves su saldžiomis bulvėmis.

geriausias maistas jūsų širdies sveikatai

Su mažu glikemijos indeksu, uogienės greitai nesukels cukraus kiekio kraujyje. Šie maisto produktai taip pat turi ląstelienos, vitamino A ir likopeno.

Patarimai: Stiprinti natūralų saldumą purškiant cinamonu ir kalkių sultimis. Oranžinė Saldus ir sultingas, apelsinai geriausias maistas jūsų širdies sveikatai perktino pluoštą, kuris gali kovoti su cholesteroliu, taip pat yra kalio, kuris padeda kontroliuoti kraujo spaudimą.

Maistui naudingų širdžiai ir kraujagyslėms sąrašas

Viename tyrime 2 puodeliai apelsinų sulčių per dieną gali pagerinti kraujagyslių sveikatą, taip pat gali sumažinti vyrų kraujospūdį. Patarimai: Vidutiniai apelsinai turi apie 62 kalorijas ir 3 gramus pluošto. Šveicarijos chardas Šis tamsus lapinės daržovės gausu kalio ir magnio, kuris gali padėti kontroliuoti kraujo spaudimą. Šveicarijos žievė taip pat turi pluoštą, kuris yra sveikas širdies, vitamino A ir antioksidantų liuteino ir zeaksantino atžvilgiu.

Pabandykite patiekti ant grotelių keptos mėsos arba kaip žuvų pagrindą. Patarimai: Saute su alyvuogių aliejumi ir česnakais iki vytimo. Pagardinkite prieskoniais ir pipirais. Miežiai Pabandykite maišyti šiuos kviečius su ryžiais.

Be to, į sriubą galite pridėti miežių. Miežių pluoštas gali padėti sumažinti cholesterolio kiekį ir cukraus kiekį kraujyje.

Geriausias širdies sveikas maistas, skirtas rūpintis širdimi

Patarimai: Susipažinkite su savo miežiais. Miežiai grūdų yra maistingiausias. Miežių košė gali būti naudojama kaip javų arba užkandžių. Avižiniai dribsniai Šiltų avižinių dubuo užpildo jūsų skrandį valandoms, neleidžia jums užkandžiauti ir padeda išlaikyti cukraus kiekį kraujyje stabilų visą laiką, todėl jis yra naudingas ir diabetikams.

Avižiniai pluoštai gali maitinti jūsų širdį mažindami blogą cholesterolio kiekį MTL. Patarimai: Norite padaryti blynus, bandeles ar kitus pyragus?

Obuoliuose yra ląstelienos, kuri mažina cholesterino lygį kraujyje, juose esantis kalis aktyvizuoja šalinimo sistemą, o pektinas padeda pašalinti iš organizmo kenksmingas medžiagas.

Pakeiskite trečdalį miltų su avižomis. Sėmenų sėmenys Blizgios sėklos, kaip antai medus, turi tris dalykus, kurie tinka jūsų širdžiai: pluoštas, fitocheminės medžiagos, vadinamos lignanais, ir omega-3 riebalų rūgštys.

Patarimas: Frezuotas linų sėmenų už geriausią mitybą.