Omega–3 riebalų rūgštys – pagalba širdžiai vasarą

Omega-3 ir hipertenzija, Tarp kraujo spaudimą veiksmingai mažinančių produktų – ir šokoladas - LRT

omega-3 ir hipertenzija

Omega—3 riebalų rūgštys — pagalba širdžiai vasarą Teksto dydis: geg. Nors atrodo, kad atšilus orams, daugiau judame, pamirštame mus slegiančius rūpesčius ir atostogaudami džiaugiamės gyvenimu, širdis dėl karščio būna dar labiau apkrauta.

omega-3 ir hipertenzija

Nustatyta, kad vasarą labai padidėja smegenų ir širdies infarktų atvejų skaičius. Ypač didelį pavojų karščiai kelia vyresnio amžiaus žmonėms. To priežastis — sulėtėjusi kraujotaka išsiplėtusiose kraujagyslėse ir padidėjęs kraujo klampumas, ritmo sutrikimai.

Norint išvengti arterinės hipertenzijos komplikacijų, būtina gerti kuo daugiau skysčių, nepamiršti vaistų, neleidžiančių užsikimšti kraujagyslėms.

Omega-3 riebalų rūgščių poveikis širdies ir kraujagyslių ligoms

Prieš ruošdamiesi atostogauti ir planuodami vykti į kitą šalį, žmonės, žinantys apie savo širdies bėdas, turi gerai viską apgalvoti, kad poilsis netaptų ligos paūmėjimu.

Medikai rekomenduoja laikytis šių svarbių taisyklių. Renkantis šalį, kurioje atostogausite, pirmenybę teikite kraštams, kur klimatinės sąlygos panašios į tas, kokiose jūs gyvenate.

Pagrindinis Naujienos Omega-3 riebalų rūgščių nauda organizmui Omega-3 riebalų rūgščių nauda organizmui Kasdien žmogui rekomenduojama suvartoti maždaug 1—2,5 gramus omega-3 riebalų rūgščių.

Jūra hipertenzijos gydymas nifedipinu ir pas mus, o maudytis Suomijos ežeruose nei kiek ne blogiau, nei Egipto viešbučių baseinuose. Jei yra galimybė, pasistenkite neskristi atostogauti iš vieno pusrutulio į kitą ir nekirsti daugiau kaip 2 — 3 laiko juostų.

Omega–3 riebalų rūgštys – pagalba širdžiai vasarą

Prieš išvažiuodami apsilankykite pas savo gydytoją ir papasakokite jam savo planus. Suderinkite su juo, kaip ir kiek vartosite skysčių bei šlapimą varančių preparatų atostogų metu. Apsirūpinkite atitinkamais medikamentais — tais, kuriuos vartojate, ir tais, kurių gali prireikti ekstrinėje situacijoje. Gerai įsisavinkite vartojamų preparatų pavadinimus ir dozes. Laikykitės gydytojo nurodyto vaistų vartojimo laiko ir dozavimo.

  1. 3 laipsnio hipertenzija su cukriniu diabetu
  2. Parašiuto šuolio hipertenzija
  3. Hipertenzijos sindromas
  4. Omega–3 riebalų rūgštys – pagalba širdžiai vasarą - martynofondas.lt
  5. Hipertenzija, kaip pavojinga
  6. Pagalba širdžiai per vasaros karščius Karštomis vasaros dienomis, kai labiau prakaituojame, galime pasijusti prastai.
  7. Žiemos maudynės nuo hipertenzijos

Atostogų metu stenkitės stebėti savo svorį. Sumažėjus kūno masei ne tik pagerės savijauta, bet sumažės ir omega-3 ir hipertenzija apkrovimas.

Jei svoris didėja, vadinasi, reikia riboti maistą, net jei jis skanus ir nieko nekainuoja. Aptarkite su gydytoju, koks fizinis krūvis jums tiks.

Tačiau su per aukštu kraujospūdžiu galima kovoti ne tik vaistais — jis papapaskojo, kokie produktai veiksmingai mažina kraujo spaudimą. Širdies ligos — pirmoji pagal dažnumą mirties priežastis visame pasaulyje. Ne išimtis ir Lietuva, sako A. Dauguma mano, jog iškart suprastų, jei jų kraujo spaudimas būtų per aukštas — juk tai išduoda kai kurie simptomai. Ypač ramūs jaučiasi jaunesni žmonės, kurie įsivaizduoja, jog kraujospūdžio problemų kyla tik vyresniame amžiuje, tačiau tai, anot mediko, nėra tiesa — kiekvienas turėtume sekti savo kraujospūdžio rodiklius, nes aukštas kraujo spaudimas labai dažnai būna besimptomis.

Konkretus režimas priklauso nuo jūsų būklės stabilumo, savijautos ir amžiaus. Gal būt jums visiškai pakaks pasivaikščiojimų ir maudynių baseine.

Arterinė hipertenzija

O gal gydytojas leis ir aktyviau ilsėtis žaisti tinklinį, važinėti vandens dviračiu. Nuodugniai aptarkite su gydytoju, kaip maitinsitės atostogų metu: ar jums būtina laikytis nurodytos dietos, ar galite sau leisti kokių nors išlygų. Nepiktnaudžiaukite saldumynais, valgykite daugiau šviežių vaisių, ribokite druskos ir aštraus maisto vartojimą.

Dabar dėl alkoholio.

Jeigu jūsų kraujo spaudimas didesnis nei normalus, širdžiai, bandančiai po visą organizmą varinėti kraują, tenka sunkiau dirbti. Normalus kraujo spaudimas svyruoja nuo iki mmHg viršutinis ir 60 bei 90 mmHg apatinis.

Vienose šalyse jums pasiūlys prie stalo vyno, kitur — alaus. Vartodami alkoholį stenkitės tarp tostų išgerti negazuoto mineralinio vandens.

Tylusis žudikas – hipertenzija: kaip apsaugoti save ir savo artimuosius

Atkreipkite dėmesį į medicininį draudimą, kurį siūlo omega-3 ir hipertenzija firma. Išsiaiškinkite visus klausimus, susijusius su medicininėmis paslaugomis užsienyje.

omega-3 ir hipertenzija

Atminkite, kad draudime dažniausiai numatyta tik pirma ir skubioji pagalba. Chroniškų susirgimų gydymas nenumatytas.

Straipsnis

Ir devinta, kone svarbiausia taisyklė: vartokite omega—3 riebalų rūgščių preparatus. Omega—3 riebalų rūgštys labai naudingos ir reikalingos organizmui.

omega-3 ir hipertenzija

Jos puiki profilaktinė priemonė nuo aterosklerozės — klastingos ligos, kurios vystymuisi didelę įtaką turi rūkymas, nutukimas, padidėjęs kraujo spaudimas, kraujo lipidų kiekis.

Omega—3 polinesočiosios rūgštys veikia keletą aterosklerozės vystymosi veiksnių.

Tarp kraujo spaudimą veiksmingai mažinančių produktų – ir šokoladas

Jos ankstyvoje stadijoje stabdo aterosklerozinės plokštelės formavimąsi, todėl gali efektyviai apsaugoti nuo aterosklerozės, o kartu ir nuo koronarinės širdies ligos. Taip pat omega—3 riebalų rūgštys mažina kraujo lipidų kiekį, kraujo spaudimą ir krešėjimą, palaiko arterijų sienelių elastingumą bei reguliuoja širdies ritmą, taip apsaugodamos nuo aterosklerozės ir širdies ritmo sutrikimų.

omega-3 ir hipertenzija

Taigi, omega—3 polinesočiąsias riebalų rūgštis turėtų vartoti tie, kurie skundžiasi padidėjusiu cholesterolio kiekiu; gydosi širdies—kraujagyslių ligas. Šių riebiųjų rūgščių reikia kenčiantiems nuo antsvorio, valgantiems riebų, nepilnavertį maistą.

Tai puiki parama nuolat patiriantiems stresą, vyresnio amžiaus žmonėms ir bet kam, kas rūpinasi savo širdimi — omega—3 riebalų rūgštys — gera profilaktikos priemonė. Raktiniai žodžiai.