bananų valgymo nauda sveikatai | martynofondas.lt

Bananų širdies nauda sveikatai, Bananai ir jų nauda sveikatai - martynofondas.lt

RPN — rekomenduojama paros norma. Akivaizdu, jog bananai gali būti puikus pakeitimas vitaminų bei mineralų maisto papildams. Bananas turi apie kalorijas ir yra sudarytas daugiausiai iš vandens ir angliavandenių.

Taip pat žiūrėkite

Bananuose labai nedaug baltymų bei riebalų. Nesunokęs bananas turi daugiausiai krakmolo. Bananui nokstant, krakmolas virsta cukrumi gliukoze, fruktoze ir sukraloze.

Bananuose yra kalio, kalcio, magnio, fosforo, natrio ir geležies. Bananai ramina skrandį, kartu su medumi padeda atstatyti normalų cukraus kiekį kraujyje, slopina pykinimą. Norite greičiausio recepto, kuris padėtų atsigauti po pagirių? Išbandykite šaukštu medaus pasaldintą pieno ir bananų kokteilį. Jei ryte labai pykina, vietoj kokteilio verčiau suvalgykite visą bananą — jis kraujyje sureguliuos cukraus kiekį ir padės pasijusti kiek geriau.

Apibendrinimas: Bananai turi daug skaidulinių medžiagų, antioksidantų bei kitų maistinių medžiagų. Vidutinio dydžio bananas turi apie kalorijas.

Main navigation

Tiek pektinas, tiek krakmolas padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje bei sumažina apetitą suteikdami sotumo jausmą. Be to, bananuose esantys angliavandeniai yra bananų širdies nauda sveikatai glikeminio indekso, kuris nusako kaip greitai maistinė medžiaga pakelia cukraus lygį kraujyje.

bananų širdies nauda sveikatai

Glikeminis indeksas matuojamas skalėje nuo 0 iki Neprinokusių bananų glikeminis indeksas yra apie 30, tuo tarpų prinokusių apie Vidutinis bananų glikeminis indeksas svyruoja apie Tai reiškia, jog bananai nesukelia greito cukraus pakilimo kraujyje ir padeda jį kontroliuoti. Apibendrinimas: Bananuose yra medžiagų, padedančių kontroliuoti cukraus lygį kraujyje.

Efektyvi 3 minučių preso mankšta - Efficient 3 minute abs workout

Taip pat bananai padeda sumažinti apetitą suteikdami sotumo jausmą. Kaip jau minėjau, vidutinio dydžio banane yra apie 3 gramai skaidulinių medžiagų — tai yra pakankamai daug.

Pagrindinės bananuose esančios medžiagos yra pektinas ir krakmolas: Virškinimo traktą praeinantis ir žarnyne atsiduriantis krakmolas yra puikus maistas žarnyno bakterijoms. Krakmolo daugiausia nesunokusiame banane; Pektino kiekis mažėja bananu nokstant.

Pektinas padeda apsisaugoti nuo storosios žarnos vėžio.

1 komentaras

Bananai turi palyginus nedaug kalorijų. Vidutinio dydžio bananas turi tik šiek tiek daugiau nei kalorijų, nors jis yra pakankamai maistingas bei sotus; Bananuose daug skaidulinių medžiagų.

Didesnis skaidulinių medžiagų kiekis mityboje hipertenzija endokrininė sistema su svorio metimu; Neprinokusiuose bananuose daug krakmolo, kuris suteikia sotumo jausmą bei gali sumažinti apetitą. Apibendrinimas: Bananai gali padėti numesti svorio. Jie yra nekaloringi, turi daug skaidulinių bei maistinių medžiagų, taip padeda padeda kontroliuoti apetitą.

Visgi, dauguma žmonių su maistu gauna nepakankamai kalio. Būtent bananai yra puikus kalio šaltinis.

Bananai — nauda širdžiai ir kraujagyslėms

Mityba, kurioje yra pakankamai kalio, gali padėti sumažinti kraujo spaudimą. Be to, bananuose yra nemažai magnio, kuris taip pat svarbus širdies sveikatai. Apibendrinimas: Bananai yra puikus kalio ir magnio šaltinis. Šie mineralai yra būtini tinkamai širdies būklei.

bananų širdies nauda sveikatai

Bananuose yra kelių rūšių antioksidantų, įskaitant dopaminą ir katechninus. Šie antioksidantai siejami su įvairia nauda sveikatai, pavyzdžiui sumažėjusia širdies ligų rizika.

Kas nutinka organizmui, suvalgius daugiau nei 6 bananus

Dauguma mano, jog bananuose esantis dopaminas smegenyse veikia kaip laimės hormonas. Iš tikrųjų, bananuose esantis dopaminas nepatenka į smegenis.

bananų širdies nauda sveikatai

Jis tiesiog veikia kaip stiprus antioksidantas. Apibendrinimas: Bananuose daug įvairių antioksidantų, kurie padeda kovoti su laisvaisiais radikalais bei sumažina įvairių ligų riziką.

bananų širdies nauda sveikatai

Kuo bananas žalesnis, tuo daugiau nevirškinamo krakmolo jis turi. Iš kitos pusės, sunokę geltono bananai turi mažiau krakmolo bei skaidulinių medžiagų, bet daugiau tirpių skaidulinių medžiagų. Tiek ankščiau minėtas pektinas, tiek nevirškinamas krakmolas padeda kontroliuoti apetitą ir jaustis sotesniam.

Maistinės bananų savybės

Apibendrinimas: Bananuose daug nevirškinamo krakmolo ir pektino, kurie sumažina apetitą ir suteikia sotumo jausmą. Bananai padeda atvirkščiai: jie kaip tik padidinimą jautrumą insulinui.

bananų širdies nauda sveikatai

Būtent neprinokę bananai yra puikus nevirškinamo kramolo bananų širdies nauda sveikatai, kuris padeda padidinti jautrumą insulinui. Apibendrinimas: Neprinokę bananai yra puikus nevirškinamo krakmolo šaltinis, kuris padeda padidinti jautrumą insulinui ir apsisaugoti nuo įvairių ligų.

Kaip jau minėjau ankščiau, bananuose yra daug kalio. Būtent dėl to bananai yra itin naudingi tinkamai inkstų būklei.