Taip pat žiūrėkite

Bėgimo pėsčiųjų maratono treniruotės ir širdies sveikata

Algimanto Barzdžiaus nuotr.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Verslo žinios Redakcijos nuomonė Šį sekmadienį, rugsėjo 13 d. Kodėl verta bėgioti? Bėgioti — pigiausias ir maloniausias būdas mažinti svorį.

autoimuninis tiroiditas ir hipertenzija meniu hipertenzijai gydyti

Tam nebūtinas sporto klubas, speciali įranga, kankinamos dietos, brangūs maisto papildai. Be to, pabėgiojus gera dienos pradžia garantuota.

Autorius: Žmonės. Bėgimas — puikus būdas, kaip šį tikslą pasiekti. Jeigu klausysite profesionalų patarimų, žinosite, kaip ir kada treniruotis, ką valgyti, kaip rengtis ir save motyvuoti. Nesvarbu kiek — vieną, penkis kilometrus ar maratoną — nubėgti užsimojote, sėkmė jūsų rankose! Solidžios apimties psl.

Yra žmonių, kuriuos galima būtų pavadinti rytiniais bėgikais. Jiems bėgioti ryte būtina, kaip kitiems — išgerti kavos.

Svarbiausias dalykas, kurį reikia apsvarstyti, yra toks. Koks jūsų aerobinis pasirengimas ir anaerobinė ištvermė? Konkrečiau, kokia stipri yra jūsų širdis, koks jūsų širdies ritmas ramybės būsenoje, kaip greitai jūsų pulsas krinta žemyn, pasiekus piką sprinto metu arba baigus bėgimą? Dar svarbiau, ar galite dirbti daugiau nei šešias valandas per savaitę? Jei atsakymas yra neigiamas, mano atsakymas yra neigiamas.

Tie, kurie bėga nuo problemų ir streso, dažniau yra vakariniai bėgikai. Pabėgioti po darbo grįžus namo — geras pasirinkimas tiems, kurie sunkiai atsipalaiduoja. Todėl į ją reikia žiūrėti rimtai net sportuojant kaip mėgėjui.

  1. Pasitikrinkite: išskyrė 5 neįprastus simptomus, išduodančius širdies ligas   11 Populiarėjančių bėgimo maratonų, pėsčiųjų žygių iššūkiai: kokiais atvejais būtina pasitarti su gydytojais?
  2. Maratonas – ne kančia >> martynofondas.lt - Lietuvos sporto veidrodis
  3. Spausdinti        Komentarai Maratonas — ne kančia Olimpinį bilietą iškovojusi bėgikė Vaida Žūsinaitė: apie pomėgį sunkiai treniruotis, trenerės darbą, atgaivą, talismaną, širdies draugą, sapnų gaudykles.
  4. Jei batelius jau įsigijote ir esate pasiruošę bėgimui, laikas pakalbėti apie pirmųjų treniruočių planavimą, jų stebėjimą bei tris pagrindinius dalykus, kuriuos patartina stebėti bėgant.

Treneris — būtinas Bėgti dažną verčia noras jaustis gerai ir palaikyti gerą fizinę formą. Vis dėlto trenerė norintiesiems pradėti bėgioti ilgus atstumus pataria pirmiausia pasitikrinti pas šeimos gydytoją, ar nesama sveikatos sutrikimų. Kitas žingsnis, pasak pašnekovės, turėtų būti gero bėgimo trenerio paieška.

Jeigu jis bus apskaičiuotas tinkamai ir žmogus judės kaip reikia, tik tuomet pradės degti kalorijos. Reikia žinoti, kad riebalai pradeda tirpti pasportavus maždaug valandą.

tradicinės medicinos liaudies vaistai nuo hipertenzijos bioparoksas sergant hipertenzija

Taigi, jeigu manote, kad prieš vakarienę 15 minučių pasivaikščioję nuveikėte kai ką gero, klystate. Jūs tik apetitą pažadinote. Kas kita, jeigu dalyvausite 2 val.

kokia yra 2 hipertenzijos 3 neįgalumo grupė deguonis hipertenzijai gydyti

Anot p. Juodeškienės, pasiruošti pirmam rimtesniam bėgimui užteks 3 mėnesių treniruočių. Pradėkite nuo mažesnės, pavyzdžiui, 10 km ilgio distancijos.

sergant hipertenzija, kokius vynus galima vartoti vaisiaus širdies ritmo sveikatos aspektai