9 būdai pasirūpinti širdies sveikata - DELFI Sveikata

Acetilkarnitino širdies sveikata, Kada naudingas L karnitinas?

Turinys

    • Asd-2 naudojimas hipertenzijos apžvalgoms
    • Širdies ligomis serga vis jaunesni: sveikatą gali išsaugoti žmonos? | martynofondas.lt
    • Padidėjęs vitamino D poreikis įvairiais gyvenimo tarpsniais, Padidėjęs šalinimas iš organizmo, Antsvoris ir nutukimas, Perdėtas apsaugos nuo saulės priemonių vartojimas.
    • Spausdinti Asociatyvi nuotr.
    •  Нет, милый, ты директорский автопилот.

    Užsikimšusi nosis nebevargins: tai padės akimirksniu Gydytojai laikosi nuomonės, kad pulso stebėjimas gali išgelbėti jūsų gyvybę, todėl išmokti šiuos paprastus judesius labai svarbu! Paprastai pulsas matuojamas ramybės padėtyje, sėdint ant kėdės.

    Ištieskite dilbius ant lygaus paviršiaus, delnu aukštyn, alkūnę šiek tiek pakeldami. Tada giliai įkvėpkite, iškvėpkite ir giliai įkvėpkite. Tuomet acetilkarnitino širdies sveikata ir viduriniu pirštais švelniai paspauskite veną ir vieną minutę suskaičiuokite pulso ritmus. Užsirašykite juos.

    acetilkarnitino širdies sveikata

    Laikydamiesi aukščiau pateiktų nurodymų, vieną minutę stebėkite savo pulsą, atsisėdę, nurodyta aukščiau. Laikas šiek tiek sportuoti: atsikelkite ir darykite šuoliukus 45 sekundes, tada vėl matuokite savo pulsą, stovėdami vieną minutę. Užsirašykite rezultatą.

    Vis dėlto, mokslininkai nuolat ieško papildomų būdų, kaip galima būtų sumažinti rizikos veiksnius ir išsaugoti sveiką širdį. Štai devyni dalykai, kuriuos reikia žinoti apie širdies sveikatą. Raskite laiko pusryčiams Ispanijoje atliktas tyrimas parodė, kad sveiki ir sotūs pusryčiai gali būti paprasčiausias būdas išvengti arterijų užsikimšimo. Tyrimo rezultatai rodo, kad vidutinio amžiaus žmonės, reguliariai atsisakantys pusryčių, arba vietoj jų išgeriantys tik kavos ar sulčių, susiduria su du kartus didesne aterosklerozė s rizika, palyginti su tais, kurie valgo sočius pusryčius.

    Pailsėkite vieną minutę ir vėl 60 sekundžių matuokite pulsą sėdimoje padėtyje. Taip pat užsirašykite rezultatus.

    acetilkarnitino širdies sveikata

    Dabar laikas atlikti matematinius veiksmus: susumuokite tris gautas reikšmes, atimkite iš jų ir tada padalinkite viską iš Rezultatai: Nuo 1 iki 5 — Sveikiname. Jūsų širdis sveika.

    acetilkarnitino širdies sveikata

    Jūsų gyvensenoje nereikia nieko keisti. Nuo 6 iki 10 — Širdies būklė yra gera, tačiau papildomas rūpestis nepakenktų.

    Viskas priklauso nuo patogumo naudoti, kaip jums patinka. Paprastai skystose formose yra ne tik pagrindinis karnitinas, bet ir įvairiausi vitaminai, mineralai ar kitos naudingos medžiagos. Todėl tik jūs nuspręsite, kas jums labiausiai tinka, bet kol nepabandysite, nežinote.

    Ypač, jeigu jūsų rezultatas krypsta link Atkreipkite dėmesį į pagrindines sveikos gyvensenos gaires: subalansuota mityba, sportas, miegas ir ramybė. Jei nenorite susirgti širdies liga, turite atlikti tam tikrus gyvensenos pakeitimus: į mitybos racioną įtraukite sveiką maistą ypač tinka lašiša, avižos, uogos, juodasis šokoladas, riešutai, alyvuogių aliejus, raudonasis vynas, žalia arbata ir kt.

    acetilkarnitino širdies sveikata

    Nepamirškite sportuoti bent 30 minučių per dieną ir miegokite 7—8 valandas per naktį. Daugiau nei 15 - skubiai turite pasitarti su gydytoju, nes jums ypač padidėjusi širdie ligų tikimybė. Gydytojas patars, kaip pagerinti širdies būklę.

    Rašyti komentarą

    acetilkarnitino širdies sveikata